Case: UI/UX Fun Valley
Door Gijs HendriksFun Valley is dé plek waar je een eendaagse vakantie beleeft. Voor kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, personeelsfeesten, een uitje met het gezin of gezellig met je vrienden.
Video integratie in de achtergrond van de layout
Bij deze website is video een belangrijk onderdeel van de website. We laten de website tot leven komen met subtiele animaties in de achtergrond. Om de sfeer van de locatie online terug te laten komen en het recreatie en vakantie gevoel te versterken. We hebben elementen uit het recreatiepark terug laten voor de herkenning. Zoals de beachbar, de uitkijk toren het autowrak etc.
Animaties zijn niet meer weg te denken uit websites. Foto’s, en kopteksten glijden met de gebruiker mee. Zo krijgt de bezoeker van je website het gevoel dat hij of zij meegenomen word in het verhaal van jouw merk of product. Tijdens het scrollen kan een verhaal verteld worden en op bepaalde punten kunnen animaties ingestart worden. Een button gaat bewegen zodra je in de buurt komt. Om de aandacht van je bezoeker te trekken. Een tool om conversie te vergroten.
We integreren hier een snel ladende video in de achtergrond zonder afspeel opties voor een levendige gebruikerservaring. “Content is king” is een oude veel gebruikte marketing term. Maar de manier waarop deze gepresenteerd wordt speelt een grote rol in de impact die het heeft.
De wereld verandert. De ene transitie volgt de volgende op. Sneller dan ooit. Waarbij alles draait om mensen. Door mensen, met mensen, voor mensen. Gestaafd op data. ondersteund door digitalisering. INOVA levert meer resultaat uit marketing en data. We werken volgens de unieke INOVA-roadmap. Onze samenwerking maakt jou en ons onderscheidend. Want hey… we are you.