Hoe werkt onze ICT-helpdesk?

Door

Bij onze ICT-helpdesk kun je terecht met al je vragen en uitdagingen op het gebied van ICT. Door de vragen en meldingen van onze systemen proactief op te pakken, zorgen wij ervoor dat je als organisatie door kunt met je dagelijkse bedrijfsvoering en dat er geen cruciale bedrijfsprocessen stil komen te liggen.

Helpdesk met een SLA-overeenkomst

Voor merendeel van onze klanten hebben wij een zogenaamde SLA-overeenkomst opgesteld. In drie verschillende SLA-pakketten hebben wij onze verschillende helpdeskwerkzaamheden ondergebracht. Afhankelijk van het SLA-pakket wat wordt afgenomen, kunnen wij – op afstand – de bedrijfs-kritische diensten monitoren. Wanneer wij via het monitoringsysteem meldingen of indicaties krijgen van mogelijk gevaar dan kunnen wij hierop acteren en ervoor zorgen dat de organisatie hier geen hinder van ondervindt. Naast het acteren op meldingen, zorgen we ook dat we proactief updates bijhouden om zo de prestatie te verbeteren. Naast het monitoren en opvolgen van cruciale bedrijfsprocessen bieden wij klanten met een SLA-overeenkomst ook service en support op gebruikersvragen. Wij bieden ook support aan klanten zonder SLA-overeenkomst. SLA-klanten krijgen bij drukte wel voorrang.

Helpdesk via gebruikersvragen

Naast onze structurele aanpak via een SLA-overeenkomst zijn wij ook bereikbaar voor allerlei gebruikersvragen. Deze gebruikersvragen worden in een ticketsysteem op basis van prioriteit ingeschaald. Afhankelijk van de prioriteit worden de tickets vervolgens opgepakt en afgehandeld.

Eén contactpersoon voor al uw veiligheidsvragen

Agrippa ontzorgt graag volledig op het vlak van veiligheid om de bedrijfscontinuïteit van de klant te waarborgen. Daarom schakelen wij ook met andere leveranciers/partijen over andere veiligheidsuitdagingen en oplossingen. Hierdoor heeft de klant één contactpersoon voor zijn bedrijfscontinuïteit uitdagingen, dat geeft extra rust.

Voor meer informatie over onze helpdesk of over Agrippa, neem gerust contact met ons op.

De wereld verandert. De ene transitie volgt de volgende op. Sneller dan ooit. Waarbij alles draait om mensen. Door mensen, met mensen, voor mensen. Gestaafd op data. ondersteund door digitalisering. INOVA levert meer resultaat uit marketing en data. We werken volgens de unieke INOVA-roadmap. Onze samenwerking maakt jou en ons onderscheidend. Want hey… we are you.