De visie van INOVA: Wij zijn toekomstbouwers
Door Willie MartensDe wereld verandert.
De ene transitie volgt de volgende op. Sneller dan ooit. Waarbij alles draait om mensen. Door mensen, met mensen, voor mensen. Gestaafd op data. Ondersteund door digitalisering.
Dat vraagt om de juiste kennis en inzet op het juiste moment. Denken vanuit de opgave, niet vanuit het aanbod. Je lekker voelen in verandering, niet in stilstand. Organisaties hebben toekomstbouwers nodig die projectmatig bouwen aan de behoefte van vandaag én morgen.
En in die rol voelen we ons prettig. Samen met organisaties aan de slag op het gebied van marcom, data, creatie, development en online.
Waarom INOVA?
Waar geloven we in? Er is meer resultaat te behalen uit marketing en data.
Denk hierbij aan resultaat op het gebied van winstgevendheid, omzet, goed werkgeverschap, duurzaamheid, klimaat, gezondheid, vitaliteit, bewustwording van wet-en regelgeving. Iedere organisatie kent diverse (jaar)doelen.
Hoe? Het begint met het businessmodel en de opgave écht te begrijpen. We benoemen de opgave, formuleren projecten en zetten de juiste kennis in op het juiste moment. Vanuit onze specialismen marcom, data, creatie, development en online. Uitgevoerd door collega's die hun werk simpelweg leuk vinden.
Wat levert dit op? Groei van de organisatie op de punten waarop jullie willen groeien. Op een efficiëntie en energieke manier.
Missie
We bieden kwalitatieve strategische, tactische en uitvoerende diensten op het gebied van marcom, data, creatie, development en online. We spelen voor én met organisaties in op de toekomst. In denken én doen.
Bewijslast voor onze visie als toekomstbouwers
De markt geeft ons een bevestiging voor deze “groeiende behoefte aan toekomstbouwers” doordat:
- Onze vakgebieden kennen een verdiepende en verbredende kennisontwikkeling.
- Specialistische medewerkers aan opdrachtgeverszijde geven steeds vaker aan dat ze niet kunnen waarmaken wat hun management/directie vraagt. Enerzijds in het behalen van targets (bijv. snel genoeg schakelen naar de markt toe), anderzijds in de kennis die verondersteld wordt in de personen te zitten.
- Er zijn veel “duizendpoot vacatures” in een mix van strategie, tactisch en uitvoerend (online en offline) waarvan wij weten dat deze kennis niet in één hoofd kan zitten.
- Data wordt meer leading in het sturen van organisaties en efficiënt organiseren van een organisatie.
- De tijd van "aanknommelen" is voorbij. Marketing en data zijn volwassen geworden en zijn vakgebieden die door de juiste mensen opgepakt moeten worden om het verschil te maken.
Bewijslast als toekomstbouwer in bestaande samenwerkingen
En wat betekent dit nu concreet? We hebben vele referentie projecten die aantonen waar onze ervaring ligt. Een van de samenwerkingen waar onze disciplines samenkomen is onze samenwerking met Den Mulder Boomteelt.
Den Mulder Boomteelt
We bouwen aan de toekomst door in te spelen op de behoefte aan digitalisering. Een breed assortiment bomen en planten wordt zo inzichtelijk voor de zakelijke en particuliere klant. We bouwen aan:
- Business Intelligence oplossingen om te sturen op de juiste data
- Open source ERP oplossing om op efficiënte wijze te werken, maximaal inzicht te verkrijgen en samenwerkingen te vergemakkelijken
- Shopify webshop om het aanbod internationaal te ontsluiten voor zakelijke en particuliere klanten.
- Invulling van de behoefte van de klant door een sterke online performance en leadgeneratie campagnes.
De wereld verandert. De ene transitie volgt de volgende op. Sneller dan ooit. Waarbij alles draait om mensen. Door mensen, met mensen, voor mensen. Gestaafd op data. ondersteund door digitalisering. INOVA levert meer resultaat uit marketing en data. We werken volgens de unieke INOVA-roadmap. Onze samenwerking maakt jou en ons onderscheidend. Want hey… we are you.